dinsdag 6 oktober 2015

St Vincent

Sunset
Wallilabou bay
Tropische cumulusnimbus
Een paar foto's getrokken vanuit Wallilabou (Mark).

Van hieruit zeilden we verder naar een volgende baai, Petit Byahout, omdat ik me herinner van vorige keer dat deze kleine baai een zeer mooi rif heeft en vol zit met vis. Vooropgestelde verwachtingen: broer Mark duikt het water in maar is er algauw weer uit. Het pikt hier... dus ik even erin en ik word door onzichtbare brandnetels geprikt. Het waren kleine kwalletjes die overal rondzweefden.

De volgende dag lopen we Blue Lagoon binnen, met een "loods" aan het roer want de waterstand is te laag om langs de normale pas binnen te varen.Water inslaan en dan verder op naar Bequia. Het water inslaan was dus een relatief duur grapje.

We varen de Windward Islands af in zuidelijke richting, dit om uit de hurricane sector te geraken, ook om nog niet bezochte eilanden aan te doen. (Tobago kays)
So chaps, ik moet er even uit want mijn ogen worden korzelig, over and out.

1 opmerking: