donderdag 4 december 2014


navigatielichten aan

2 opmerkingen:

  1. Dag Jan!

    Ondertussen de voorbereidingen aan het treffen voor de oversteek zie ik: het begin van een nieuw leven. Jan, herboren als geen ander, trotseert onbedwingbaar volgens zijn innerlijke natuur de zee.
    Ik volg via je blog en navigatietracking je avonturen met argusogen, want ik besef meer en meer dat je hier langs komt varen in Curacao. Weet je dat Bert Tuymans hier ook zeilles komt geven vanaf januari?
    Graag nodig ik je nu reeds uit om samen een stevige borrel te drinken op ons terras. Jij verdient dat.
    Als bedanking om een hele BLOSO-generatie te vormen volgens jouw aparte stijl. Maar ook gewoon om nog 'nekeer wa te zeveren' natuurlijk!
    Veel succes met je tocht doorheen het onvoorspelbare water.

    Groeten en tot binnenkort,
    Arne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. right,er zitten nog wat zeemijlen af te varen,maar ik hoop enfin de tradewindsector binnen te geraken.Tot maybe Curacao grtn Pacific Wave

      Verwijderen